Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Ο Φυλακισμενος -ταδε

Φωτογραφια Μιχαλης Καλ.


---              ----                      ----                     ---

Ενας φυλακισμενος σκεφτεται..


Θέλω μόνο μια φορά
Να γυρίσω στην παλιά μου γειτονιά
Να φιλήσω την μητέρα να την πάρω αγκαλιά


Ενας φυλακισμενος λέει..


Θέλω ήλιο άμαξα
Και φεγγάρι ρόδες
Να παω εκει, στη μάνα μου, να την δω δυο ώρες..


Ενας φυλακισμενος παρακαλεί..


Μνημη μου σε παρακαλώ
Μια χάρη να μου κάνεις
Ξέχασε οτι έχω δει
Μονάχα μην ξεχάσεις
Της Μάνας μου την ομορφιά
Της Μάνας το φιλάκι
Το σπιτι μου στην εξοχή
Το πρώτο αεράκι.


Ενας φυλακισμένος κλαίει...

---                   ----                        ----                    ---

Ποιηση Ζαίντ Μ. , Μαρίνος Κ. και Μιχάλης Καλογερακης

Το ποιημα του Ζαιντ και του Μαρινου είναι απο το έργο 'ΑΦΕΤΗΡΙΑ'
Σκηνοθεσια Στάθη Γράψα
Μουσική Γιάννος Αιόλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: